Μήπως υποφέρετε από CVS (Computer Vision Syndrome);

197

Τι προκαλεί το CVS;

Το CVS προκύπτει από την παρατεταμένη χρήση–θέαση οθονών υπολογιστή, tablet και κινητών τηλεφώνων. Μεγάλο μέρος του πληθυσμού αντιμετωπίζει δυσκολία στην όραση έπειτα από παρατεταμένη ενασχόληση με τις εν λόγω συσκευές.

Κοινά Συμπτώματα

  • Ξηροί καταπονημένοι οφθαλμοί
  • Αίσθηση ξένου σώματος
  • Θολή όραση
  • πονοκέφαλος
  • πόνος στον αυχένα και στους ώμους
  • διπλωπία [διπλή όραση]

Τα συμπτώματα αυτά έχουν αυξητικές τάσεις καθώς παρατείνεται η εργασία μπροστά σε οθόνες,που όμως υποχωρούν μετά την παύση των εργασιών.

Αντιμετώπιση του CVS

  • μείωση αντανακλάσεων της οθόνης και ρύθμιση τηςφωτεινότητάς της
  • χρήση γυαλιών με σωστή διόρθωση ανά περίπτωση, με αντιανακλαστικές επιστρώσεις νέας τεχνολογίας blue filter
  • κατάλληλος και επαρκής εσωτερικός φωτισμός
  • σωστή στάση σώματος και κατάλληλη απόσταση από την οθόνη (45-65 cm)
  • συχνοί εκούσιοι βλεφαρισμοί για την ανανέωση της δακρυϊκής στοιβάδας
  • χρήση ενυδατικών κολλύριων ειδικά σε χρήστες φακών επαφής
  • τακτικά διαλείμματα ακλουθώντας τον κανόνα 20-20-20, ανά 20 λεπτά κοιτάμε σε απόσταση 20ft. (6 μέτρα) για 20 δευτερόλεπτα

Πηγή AOA(American Optometric Association)https://www.aoa.org

Ιωάννης Λάππας - Oπτικός, Οπτομέτρης
  Λ.Αλεξάνδρας 209, Αθήνα, ΤΚ 11523

Καμία δημοσίευση για προβολή